Afis atelier de povesti Frumoasa lumii

Artelier Eminescu, spunem Frumoasa lumii, la Libraria Diverta Romana


Sambata 13 iunie, ora 10.30, la Libraria Diverta Piata Romana (in locul unde a functionat Libaria Bastilia), Piata Romana nr. 5,  atelier creativ de povesti dedicat lui Mihai Eminescu. Spunem basmul “Frumoasa lumii”, cu papusi populare, si coasem, fara ac, motive romanesti.

Pentru copii intre 3-7 ani.

10 locuri disponibile.

Durata: 1 ora.

Taxa: 40 lei copil insotit (de unul sau ambii parinti).

Inscrieri: artelierd@yahoo.com, artelierdproiecte2012@gmail.com

Iunie este o luna speciala in calendar. Infloresc teii, ne aducem aminte de Eminescu. Ca in fiecare an, am pregatit  un atelier care este dedicat scriitorului si creatiei sale. In  acest an, vom alatura povestii, o activitate creativa inspirata de ie. Ia este sarbatorita in 24 iunie, printr-un eveniment care are loc pe tot globul.  Vom coase si desena cu fir motive decorative populare specifice iilor.

Un vrajitor rau si lacom, o fata frumoasa si vicleana, un fecior istet si hotarat- acestea sunt personajele principale ale povestii scrise de Eminescu, dupa varianta populara. Cine va castiga in confruntarea de forte si cum?  O poveste atipica pentru scriitorul vizionar, dar plina de farmec si cu dialoguri vii, aproape teatrale.

“– Mamă, eu am auzit că fata-mpăratului e frumoasă. Mă duc s-o iau eu.

– Dragul mamei, tu, un băiat aşa sărac, să iei pe fata-mpăratului? Ce mai vorbeşti nebunii? – Dacă eu vreau aşa?! Du-te, mamă, staroste. –

-Da’ cum, dragul mamei, să intru eu acolo?

– Du-te, mamă!”

https://www.facebook.com/events/401784973347749/401787610014152/Afis atelier de povesti Frumoasa lumii

Lasă un răspuns

