Magiun de prune bun


Pentru atelierul DEGETARUL FERMECAT de sâmbătă 26 octombrie de la Librăria Bastilia, la care spunem CROITORAŞUL CEL VITEAZ, avem un celebru sponsor, pentru magiunul de prune. Cel mai celebru producător din România – Topoloveni şi Topoloveana.
Ceea ce înseamnă că vom mânca pe săturate ceva special, sănătos şi extrem de gustos. Precum croitoraşul din poveste.

Intr-o frumoasă dimineaţă de vară, un croitoraş şedea la masa lui şi, cum era plin de voioşie, cosea de zor şi mâinile parcă alergau singure. Tocmai atunci trecu pe stradă o ţărancă, care striga cât o ţinea gura:

-Magiun bun de vânzare, magiun bun, hai la magiun!

-Mătuşică, hai la mine, că o să-ţi cumpăr toată marfa! Vreau şi eu vreo jumătate de kilogram!

-Mulţumesc maică.

Magiunul ăsta cred că o să-mi priască mult. Şi-o să-mi dea putere, nu glumă!

O să-mi placă mult, dar nu mă ating de el, până nu termin vesta. Hei muştelor, cine v-a chemat aici? E, lasă că vă arăt eu vouă! „

Imagine

 

 

Lasă un răspuns

